hızlı erişim tepe hızlı erişim alt
iç sayfa başlangıç

Promosyon

Promosyon, ilan, katalog, broşür firmaları




25.06.2010

Uluslararası Promosyon Ürünleri Fuarı



Uluslararası Promosyon Ürünleri Fuarı

Yeditepe Üni. İletişim Böl. Öğr. Üyelerinden Doç.Dr. Can Bilgili, Türkiye reklamlar ile promosyona 2 milyar dolar yatırım yaparken, İngiltere'nin 20 milyar dolar, ABD'nin ise 360 milyar dolar kadar yatırım yaptığını söyledi.

Uluslar arası Promosyon Ürünleri Fuarının 25.'sinin için yapılan toplantı Antalya. Sheraton Voyger otelde yapılan toplantıda, Promotürk Derneği Başkanı Esad Ahmet Özdem konuştu, buna göre, Promotürk deneğinin Avrupa'da Türkiye'den daha çok bilindiğini, hem Anadolu hem de KKTC'yi karış karış gezip, tanıtım yapacaklarını, turizm alanıyla ilgili ne tür pormosyonel çalışmaların yapılabileceğini araştıracaklarını söyledi.

Doç.Dr. Can Bilgili ise; promosyonel çalışmalar yapılırken, hedeflenen kitlenin tanınması gerektiğini belirterek, bu tip çalışmalarda, pazarlama ile üretim stratejilerinin tespit edilmesi lazım dedi. Tüketicinin kendine yararlı olduğunu düşündüğü ürünü alacağını, firmaların ise pazarlama bütçelerinin %44'ünü reklama, %32'sini doğrudan pazarlamaya, %17'sini Halkla ilişkiler alanına, %7'sini ise öbür faaliyetlere harcadıklarını söyledi. Firmaların marka olmaları için, bütçelerinin yüksek bir miktarını reklama ve promosyona ayırmaları gerektiğini ifade etti.

Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdürlüğü Kültür ve Turizm Uzmanı Aslı Gündoğdu Aksungur da konuşma yaparak; Türkiye'de ve dünyada turizm çalışmaları ile ilgili bilgiler verdi. Aksungur; turizm bakanlığı olarak çalışmalarımızı 80 ülkede yapıyoruz. Ülkemizi tanıtmanın yanında destinasyon tanıtımlarına da önem veriyoruz.

Dünyada fazla izleyici kitlesine sahip kanallarda tanıtım filmlerimiz yayınlanmakta, geçen sene içinde 108 ülke içinde 150 fuara katılım sağladık. Bu sene içinde ise bu sayının artmasını bekliyoruz. Bakanlık bünyesinde hazırlanan promosyonun ana hedeflerinden biri müşterilerin memnun olmasını sağlamaktır. Hazırlanan promosyon ürünlerinde, Türk kültürü ve Anadolu ezgileri verilmekte, genellikle Türk kültürünü yansıtan ürün tasarımına önem veriliyor dedi.

PROMOSYON ÜRÜNLERİ FUARI-

Uluslararası Fuarcılık/İTE Group Turkey Halkla İlişkiler Uzmanı Pelin Yanardağ fuar hakkında bilgi vererek; promosyon ürünleri fuarının 22 ile 25 eylül arasında İstanbul Fuar Merkezi CNR Expo'da yapılacağını söyledi. Fuara bu yıl 150 katılımcı ile 1.500 yabancı alıcının gelmesi bekleniyor dedi.
 

Promosyon İle İlgili Bütün Yazılar
iç sayfa bitişi
neden reklam.com.tr?